ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سامانه رتبه‌بندی معلمان بسته شده است | چگونه می‌توان به رتبه‌بندی‌ها اعتراض کرد؟

  • کد خبر: ۲۰۳۷۰۳
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
  • ۱
سامانه رتبه‌بندی معلمان بسته شده است | چگونه می‌توان به رتبه‌بندی‌ها اعتراض کرد؟
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر مشخص شد موضوعی در رتبه‌بندی مغفول مانده یا به سند جدیدی برسیم، به طوری که معلوم شود ما دچار خطا شده‌ایم، آن را بررسی می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز علی فرهادی تاکید کرد: سامانه اعتراض به رتبه‌بندی به‌تازگی بسته شده است، اما اگر فردی سوالی در این زمینه دارد، می‌تواند آن را در سامانه گفتگو مطرح کند تا کارشناسان به آن پاسخ دهند.

وی این پرسش‌ها و ابهام‌ها را شامل موضوعاتی دانست که مغفول مانده یا در چارچوب اعتراضات به مدرکی رسیدگی نشده است.

فرهادی توضیح داد: سامانه گفتگو به سوال معلمان پاسخ می‌دهد. اگر فرد از پاسخ ارائه‌شده قانع نشد و باز هم ابهام داشت، می‌تواند بار دیگر در سامانه سوال خود را مطرح کند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: اگر مشخص شد موضوعی در رتبه‌بندی مغفول مانده یا به سند جدیدی برسیم، به طوری که معلوم شود ما دچار خطا شده‌ایم، آن را بررسی می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه پیش‌تر اعلام شده بود اگر فردی اعتراض به رتبه‌بندی را ثبت نکرده باشد دوباره برای ثبت اعتراض به او فرصت داده می‌شود، گفت: این موضوع مربوط به معلمان جدید است که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند و براساس آیین‌نامه رتبه‌بندی به‌تدریج مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، بنابراین ناظر به اعتراضات معلمان نیست.

منبع: همشهری آنلاین

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
سلام چرا معوقه رتبه بندی برای ما بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ واریز نشده است رسته من آموزشی و فرهنگی است و رتبه دانشیار ۴ کسب کردم لطفاً پیگیری فرمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->